Arhiva zilnică: 20 Ianuarie 2013

Festival Internaţional de Poezie ,,Mihai Eminescu”

Motto: “Un popor fără cultură e un popor uşor de manipulat.“(Immanuel Kant)  În organizarea Fundaţiei Culturale „Lumina” şi a Centrului Cultural „Nichita Stănescu” Mehedinţi a avut loc la Drobeta-Turnu Severin, Orşova şi Băile Herculane în zilele de 14 si 15 … Continuă lectura

Publicat în Articole, Dorel Mihai Gaftoneanu | Etichetat , , , , , , , , | 1 comentariu

Maria Diana Popescu – Fructuoasă complicitate deontologică

Exact în februarie ne paşte o nouă epidemie de gripă! Aşa vuieşte presa internă.  Ar fi culmea să umble, halandala, de capul ei, prin lume. Orice gripă e programată pe tabel, cu dată fixă şi responsabilităţi în vînzarea cît mai multor … Continuă lectura

Publicat în Maria Diana Popescu | Etichetat , , ,

Maria Diana Popescu – Pictorul Victor Hagea între metalimbaj şi autoreflecţie filosofică

Dacă vrem să înţelegem ce şi cît înseamnă arta maestrului Victor Hagea, trebuie să abandonăm experienţele sensibile aparenţelor şi să ne întoarcem la filosofie. Poate chiar la Hegel. El afirma că, „arta ne cheamă la o analiză intelectuală, pentru a … Continuă lectura

Publicat în Maria Diana Popescu, Victor Hagea

Filip Blaj – Amintirile unui suflet (debut)

 Mă numesc Felix. De fiecare dată când spun povestea vieţii mele încep aşa : “Eu am murit de două ori. Dacă nu mă credeţi  ascultaţi-mă până la capăt.”.             S-a auzit un foc de armă. Cred că încep prea ambiguu. … Continuă lectura

Publicat în Educatie, Filip Blaj, proză, romascani, Şcoala – Tradiţie şi continuitate | Etichetat , | 4 comentarii

Ioan Miclău – Azorel

Azorel era un catelus cuminte. Era prietenul copilariei mele. Tata il primise de la pretenul lui Leca,  mai bine zis il cumparase, fiindca prin partile noastre se zicea ca atunci cand primesti vreo vietate pe langa casa, e bine sa … Continuă lectura

Publicat în Ioan Miclău

Monica Levinger – Pe malul lacului Fundeni (III)

Pe Rugul Prieteniei care arde vesnic, un prinos de recunoștință si un omagiu în memoria lui Mihai Rădulescu   Parcă-l auzeam pe domnul profesor povestind despre cea mai eficientă ‘doctorie’ primită în ultimii ani de viață: “Atâta nevoie am avut, mai … Continuă lectura

Publicat în Articole

In memoriam Mihai Rădulescu – Daris Basarab, poeme

           „ Postumele ”   Antume scrise-n ceas târziu Când parcă-ntârzie plecarea, Când parcă-n jur nimic nu-i viu Şi-n suflet bântuie-nserarea. Că ceasul vine, toţi o ştim, D-am vrea să ştim ora exactă; Să-ncepem să ne … Continuă lectura

Publicat în Daris Basarab, Mihai Rădulescu