Arhiva zilnică: 12 Ianuarie 2013

Pictori romaşcani – Alexandru Panatta Codreanu

Publicat în Alexandru Panatta Codreanu, Pictori romașcani, romascani

Eugen Emeric Chvala – poezii din volumul ,,În spatele oglinzii”

aşez peste tine aripa mea așez peste tine aripa mea glasul tău, vânt de primăvară mângâiere dulce tandrețe nesfârșită… te caut te caut

Publicat în În spatele oglinzii, Eugen Emeric Chvala

Mitică Popescu – ,,Deşi am crescut în mahala, nu suport vulgaritatea şi mitocănia răspândite în toate mass-mediile româneşti”

„Noi, actorii, suntem ai tuturor si ai nimanui” E in teatru de la opt dimineata. Vine direct de la o filmare care s-a prelungit pana in zori. N-a inchis ochii de patru nopti si acum apar si eu pentru „talk show”. … Continuă lectura

Publicat în actori, Cinematografie, Leopoldina Balanuta, Mitică Popescu, Piatra Neamț | Etichetat , , , ,

Alex Ştefănescu – Departe, tot mai departe de Eminescu…

Este foarte mare şi nemeritat norocul pe care îl avem de a cunoaşte limba în care a scris Eminescu. Un francez sau un german trebuie să se chinuiască multă vreme ca să înveţe această limbă şi tot nu e sigur … Continuă lectura

Publicat în Articole | Etichetat , , , | 1 comentariu

Eugen Emeric Chvala – poezii din volumul ,,În spatele oglinzii”

aş vrea… Aş vrea să te pot privi când dormi şi lacrima-mi să cadă pe obrazul tău… O pală de vânt aş vrea să fiu, în păru-ţi să mă joc mereu…. Să te privesc aş vrea când plângi, să sorb … Continuă lectura

Publicat în În spatele oglinzii, Eugen Emeric Chvala, poezie | 2 comentarii

Şefii din cultura nemţeană vor fi evaluaţi

Consilierii judeţeni urmează să-şi numească reprezentanţii în comisiile de evaluare a managerilor Constantin Bostan de la Biblioteca Judeţeană „G.T. Kirileanu”, Gheorghe Dumitroaia de la Complexul Muzeal Judeţean Neamţ şi Liviu Timuş de la Teatrul Tineretului din Piatra Neamţ. În şedinţa … Continuă lectura

Publicat în Articole | Etichetat | 1 comentariu

Eugen Emeric Chvala – Mărturisire de credinţă literară

M-am nascut intr-o zi binecuvantata de Dumnezeu 11.01.1964 Am invatat de mic sa descopar si sa iubesc tainele versului si ale cantecului romanesc. Multumesc pentru ce sunt azi Bunului Dumnezeu, parintilor si familiei mele. Le multumesc dascalilor, invatatoarei mele d-nei … Continuă lectura

Publicat în Eugen Emeric Chvala | Etichetat , ,

Eugen Emeric Chvala – Zbor în doi

lacrima norilor săgetaţi de aripile rândunelelor lacrima nopţilor prelinsă pe pleoapa serilor mele / aşterne dor desprins din visele mele… aşterne ritm de vals stingher/ uitat cândva într-un ungher în culori de toamnă regăsită de iele …corole ce se sparg…zâmbete … Continuă lectura

Publicat în Eugen Emeric Chvala | Etichetat , , ,