Arhiva zilnică: 14 Ianuarie 2013

Bianca Marcovici – Teiul lui Eminescu

M-am născut aproape de teiul lui Eminescu… ani de-a rândul l-am urmărit în încărunţire – era sprijinit de o cârjă metalică betonată – părea un om invalid cu părul de culoarea Anunțuri

Publicat în Bianca Marcovici

Mihaela Mihai – De-ai fi tu salcie la mal…

Publicat în Mihaela Mihai

boabe de lacrimi..

Publicat în Articole | 2 comentarii

Aurelian Andreescu – Când vei veni iar lângă mine

Publicat în Aurelian Andreescu

Nicolae Labiş – moartea căprioarei

Seceta a ucis orice boare de vânt. Soarele s-a topit şi a curs pe pământ. A rămas cerul fierbinte şi gol. Ciuturile scot din fântână nămol. Peste păduri tot mai des focuri, focuri Dansează sălbatice, satanice jocuri.   Mă iau … Continuă lectura

Publicat în Nicolae Labis | Etichetat , , , ,

artişti plastici – Nelu Grădeanu

Publicat în Nelu Grădeanu

Vera Crăciun: Gânduri prin străluciri de cuvinte

,,În spatele oglinzii”…, o carte editată sub egida Editurii Muşatinia, Roman, îşi deschide astăzi aripile, cu zbor uşor către inimile noastre. De ce … ,,în spatele oglinzii” şi de ce îndeamnă această carte la meditaţie? Poate pentru că şi coperta, … Continuă lectura

Publicat în Eugen Emeric Chvala, Mariana Gurza, Vera Craciun | Etichetat ,

Eugen Emeric Chvala – poezii din volumul ,,În spatele oglinzii”

ce-i iubirea?   – Ce-i iubirea?… mă-ntreba, Alexandra, fata mea. – Păi… să-ti spun… e-aşa ceva… ca doi paşi pe-acelaşi drum… e un doi într-unul singur,

Publicat în Eugen Emeric Chvala | Etichetat , ,

Nichifor Crainic – Unde sunt cei care nu mai sunt?

Întrebat-am vântul, călătorul, Bidiviu pe care-aleargă norul Către-albastre margini de pământ: Unde sunt cei care nu mai sunt? Zis-a vântul: Aripile lor Mă doboară nevăzute-n zbor.

Publicat în Nichifor Crainic | Etichetat

Primul film documentar despre Eminescu

Publicat în Mihai Eminescu