Arhiva zilnică: 4 Martie 2013

Vavila Popovici – Mai sunt oameni buni!

„Prima condiție a bunătății sufletului omenesc este să aibă ceva de iubit; a doua, să aibă ceva de respectat.” – George Eliot  Mi-a reținut atenția un articol publicat zilele trecute într-un ziar din România. Un cerșetor din Kansas, SUA, a … Continuă lectura

Publicat în Vavila Popovici | Etichetat , , , , , , , , ,

Maria Diana Popescu – De pe mormanele de bani şi de arme

Ar trebui să nu aud, să nu-mi aduc aminte sau să arunc pisica moartă în curtea indiferenţei, cînd zăcămintele intră singure în abataj prin mîna miliţienilor planetari? Mă întrebam aşa, în sinea mea, oare dacă Irakul ar fi produs iepuri … Continuă lectura

Publicat în Maria Diana Popescu | Etichetat , , , ,

Ion Ionescu-Bucovu: Horia Zilieru – un „Orfeu îndrăgostit” de marea poezie

L-am întâlnit pe Horia Zilieru prin anii 1968, pare-se, când se serba o sută de ani de la înființarea Școlii Pedagogice din Câmpulung –Muscel. Era vesel, exuberant, pus pe șotii în grupul unor colegi de școală pedagogică cu care copilărise. … Continuă lectura

Publicat în Horia Zilieru, Ion Ionescu Bucov | Etichetat ,