Epifanie Cozărescu- Adevărul despre Pogromul de la Iași, iunie 1941 așa cum l-a cunoscut dr. Epifanie E. Cozărescu

 Mult stimate domnule profesor Ion Coja,

                     Încântat şi onorat de faptul că aţi binevoit a citi volumul meu de proză scurtă intitulat „Paramedicalia” – ceea ce vrea să însemne  „însemnări  din timpul vieţii mele ca medic”. Cu alte cuvinte, sunt evocate momente  din viaţa mea de medic,  „trăite şi nu „născocite”… Printre acestea şi problemele evreilor din Moldova – unde am convieţuit şi eu cu dânşii. >>>

Epifanie Cozărescu- In memoriam Epifanie Cozărescu (24.01.1914-04.03.2010), creatorul muzeului medico-farmaco-istoric al spitalului din Roman

     Epifanie Cozărescu: iatro-istorie şi identitate culturală

                         Bine cunoscut în comunitatea iatro-istoricilor din România, doctorul Epifanie Cozărescu (1914-2010) se înscrie printre puţinii creatori români de colecţii şi muzee de istoria medicinei si farmaciei. Iniţiatorul şi preşedintele de onoare al Societăţii de Istorie a Medicinei şi Farmaciei din Roman, Cozărescu a fost şi cetăţean de onoare al oraşului. >>>

Sergiu Găbureac

 Vreau o Românie normală >>>