Arhiva zilnică: 17 Iunie 2014

Publicat în Articole

Titi Nechita – Mireasma florilor de tei

La umbra teiului adesea fac popas Să-mi amintesc de acea vreme timpurie Când rătăceam precum un câine de pripas, Şi n-aveam griji de viaţa care va să vie! Cu gândul dus, prin ramuri eu mă ascundeam Tot căţărându-mă pe-o rază … Continuă lectura

Publicat în Titi Nechita | Etichetat | 1 comentariu

Cornelia Păun Heinzel – O bursă “Goethe“ Institut Műnchen

Bursa “Goethe“ Institut de la München la care am fost selectată și la care am participat recent a fost un eveniment inedit, printre multitudinea de formări în care am fost angrenată, simultan cu activitatea mea didactică, desfășurată de-a lungul anilor, … Continuă lectura

Publicat în Cornelia Păun Heinzel | Etichetat

Vavila Popovici – Solidaritatea

Avem nevoie unii de alții! „O familie trebuie să fie unită şi solidară, căci altfel nenorocul bate la uşă.” Thomas Mann Solidaritatea este coeziunea socială bazată pe dependența indivizilor unul față de celălalt în cadrul societăților avansate. În societățile simple … Continuă lectura

Publicat în Vavila Popovici | Etichetat