Arhiva zilnică: 7 Iunie 2014

Publicat în Articole

George Petrovai – Noduri culturale

Pe bună dreptate spunea Socrate că „tare-s grele cele frumoase”. Nu știu dacă-i potrivit să spunem despre toată cultură că-i frumoasă. Însă este cât se poate de potrivit să vedem în cultură cea mai pură, cea mai suavă, cea mai … Continuă lectura

Publicat în George Petrovai | Etichetat

Mihaela Oancea – poezie

Autoscopie Amiază. Tăceri de fluturi. Euritmic, lumina loveşte în storurile lăsate. Lunecând de pe trepiedul trecutului, Devine dureroasă ca o arsură. Priveşte! Se strecoară pe volutele gândurilor, Prin pâlnia incertitudinilor mustinde, Netulburată nici de legiunea îngerilor întârziaţi, Nici de hohotul … Continuă lectura

Publicat în Mihaela Oancea | Etichetat

Irina Lucia Mihalca – versuri

Picătura de viaţă Poezia o găseşte pe poetă, uneori, în fiecare vers suntem, totu-i acolo… Din adânc ies izvoarele la suprafaţă, iar unde-i pânza freatică va fi şi viaţa, şi setea potolită, şi multe altele… Sufletul călătoreşte acolo unde vede … Continuă lectura

Publicat în Irina Lucia Mihalca | Etichetat

Doina Enea – O viaţă de Om…în slujba Cărţii

Mi-e greu să aştern pe hârtia virtuală, afișată în faţa mea , gândurile-n cuvinte… De regulă, când sunt doar eu şi ea, mi-e mai uşor decât vorbitul în faţa unui auditoriu. Astăzi, însă, mi-e greu…Le aud cum zumzăie agitate şi … Continuă lectura

Publicat în Articole, Doina Enea | Etichetat ,