Adina Dumitrescu – poesis

  sinusoida necontrolată

sinusoida necontrolată
ca dunele vălurite nefăcute
şi azi şi mâine cu urme fugite
în copite de armăsari
cravaşaţi de bastarzi
mi-e sufletul azi.
nici cetini de brazi
cântece de barzi
soc, tei înflorit
nici gândul din soare pitit
nu-mi ridică privirea.
simt inadvertenţa,
papiota cu aţă neagră
plimbându-se nestingherită
peste mulţime.
vidul m-apasă în spate
inima nu mai vrea
nici ea, greutatea.
zicea cineva, de vină-i neştiinţa de carte,
imoralitatea.
ba mortalitatea târâtă după ea
de amoralitate.
o, mânzule fără steaua din funte, amoralule,
cum pierduşi tu extemporalele
vieţii. aud cuvinte lui răzbătând din cecitate
nocturnă, opacitate cu
sloganuri strigate:
am orbul găinii,
nu-l dau pe coclau
că mă duce din bine-n mai bine,
oricine îmi vede strălucirea!
ştiu doar un verb şi de ce l-aş schimba:
a avea.
să-mi poarte oltul sâmbetele,
îmi strig neauzită
durerea!
tot îmi voi ordona sinusoida
grafic, cu degetul pe nămolul
din ghiol. de-ar fi să mor!

18 mai 2014

Acest articol a fost publicat în Adina Dumitrescu și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.