Mihaela Oancea – poeme pentru copii

Mihaela OanceaMoş Martin e de poveste!

Toporaşul aromat
Dimineaţă a-ntrebat:
,,Cine este cel mai tare
Din pădurea asta mare?
Vreau şi eu amu a-l şti
Să îl pot blagoslovi,
Domnul să îl ocrotească
În taină împărătească!”
Mulţi se crezură în stare
De aşa mare onoare
Şi astfel se lăudară
Între ei, în dumbrăvioară.
Prinse şi Martin de veste,
Că şi moşu-i de poveste
Şi-şi făcu loc printre ei
Vorbindu-le cu temei:
,,Nu ştiţi oare cine este
Mai tare pe aste creste?
Fagure dulce de miere
Eu mănânc şi prind putere!
Mă caţăr chiar în copaci,
Voi mă ştiţi că sunt dibaci!
Şi străbat cu salturi mari
Povârnişuri, jnepeni rari,
Mure, zmeură de-apuc,
De-acolo nu mă duc!
Am un mare habitat
De toţi sunt acreditat.
Mormăi printre molizi, brazi,
Singur ori cu camarazi
Teamă ţi-e să vii aproape
După mine, prin hârtoape.
Aşadar, acu’-n plimbare,
V-am răspuns la întrebare?”
Cei strânşi au aplaudat
Şi respect i-au acordat!

Acest articol a fost publicat în Mihaela Oancea și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Mihaela Oancea – poeme pentru copii

  1. Horga Mihai zice:

    A scrie poezie pentru copii…nu e o copilărie, e o treabă extrem de serioasă…Dar un suflet curat care are și un chip frumos-am numit-o pe Mihaela Oancea-ne arată că se poate.felicitări!

Comentariile sunt închise.