Titi Nechita – versuri

Poveşti…

Acum două sau trei zile
Cineva mi-a povestit
Nişte bârfe de copile:
Că Vântul e-ndrăgostit

De una năbădăioasă
Care chiar l-a cucerit!
De urâtă, nu-i frumoasă,
Dar pe Vânt mi l-a orbit!

Eu ştiam doar că Furtuna
Încă nu l-a izgonit.
Împreună-s totdeauna…
Dar mai ştii ce i-a venit?!

Ce o fi păţit nebunul
De l-a luat pe sus Vântoasa?!
De-ar fi fost precum Zefirul
Alta ar fi fost aleasa!

Acum, eu ce să mai zic?
Mai că nu-mi vine a crede!
Pun pe mine un ilic
Poate Vântul nu mă vede!

Nopţi şi zile vor mai trece
Până vom afla ce-a fost.
Cât e vremea rea şi rece
Vântul nu va ţine post!

Vânt îndrăgostit?! Aiurea!
Cine-n lume a-ntâlnit?
Când e neam cu Rătăcirea
Cine să-l ia de iubit?

Acest articol a fost publicat în Titi Nechita și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.