La mulţi ani Magdalena Avadanei!

Spovedanie

Sunt norocos de când te-am cunoscut,
Ai fost norocul meu de-o viaţa.
N-am meritat să am aşa o soaţă
Şi cu nimic norocul l-am plătit.
Ca binele şi răul să se-mbine,
în inima am soare pentru tine
Chiar de afară este timp urât.
Blestemul meu a fost ca să te-nfrunt
De câte ori au apărut motive.
Plata pe loc au fost dureri tardive
Pentru cuvinte ce nu le-am crezut.
Mă iartă dacă poţi… A câta oară?
Şi-a câta oară îmi promit să tac?
Sunt ferm convins că nu o să mai fac.
Dar sunt sortit să cad iar în greşeală
Când toţi greşesc toţi cer iertare iară. (Ştefan Avadanei)

La mulţi ani!

Acest articol a fost publicat în Articole. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la La mulţi ani Magdalena Avadanei!

  1. sava sifora zice:

    La mulți ani cu sănătate și bucurii !

  2. horgamihai41@yahoo.com zice:

    De acord…subscriu…se aproba…La Multi Ani!…Viata frumoasa…Cu respect,intregii familii-Noroc!

Comentariile sunt închise.