Arhiva zilnică: 10 Martie 2014

Raluca Andreea Nantu – versuri

Se numeşte „Zile prea mari pentru mine… Se face moarte… Mă mai strâng asupra lanurilor de oameni, Despletindu-mă din urme… Rădăcini în palme… Rădăcini în ochi… În tălpi, în cruci şi în semne… Se termină pomana … Teme-te! N-o să … Continuă lectura

Publicat în Raluca Andreea Nantu | Etichetat

Alexandru Spătaru – poesis

Frunzele mele Dacă voi fi o toamnă dăruită cu roade, veniți să mă culegeți. Numai să nu mă călcați pe frunze … Ultimul concert La final, aplauzele nu mai conteneau. „Întotdeauna, s-a-ntrecut pe sine. De data asta însă, a cântat … Continuă lectura

Publicat în Alexandru Spătaru, Articole | Etichetat

Ionel Marin – versuri

Pe altarul Clipei Îmbrăcaţi în haina clipei, Ca umbra gândurilor în zori, Vremea trece peste Noi, Risipind zâmbete de ceară. Tremurăm la picioarele Nemuritoarelor anotimpuri! Nu putem dirija … valurile Peste poduri de suspine!

Publicat în Articole, Ionel Marin | Etichetat ,

George Petrovai: Iustin Capră – excepţionalul produs al României de ieri pentru lumea de mâine

Că lumea se schimbă de la o zi la alta, o vede oricine. Pentru unii, această necontenită schimbare este însuşi destinul, adică sensul ascendent al mişcării istorice a umanităţii, în timp ce alţii asimilează respectiva schimbare cu progresul omenirii, care … Continuă lectura

Publicat în George Petrovai, Iustin Capră | Etichetat ,

Titi Nechita – Îmi eşti

,,Un gând şi o floare pentru toate frumoasele din viaţa noastră” Îmi eşti fiinţa cea mai dragă Spre care ochii am deschis! Mi-ai făurit o lume-ntreagă Când alte porţi mi s-au închis. Mi-ai fost iubire şi speranţă, Reperul primilor mei … Continuă lectura

Publicat în Titi Nechita | Etichetat

Adina Dumitrescu – proză

O frunză, o pasăre Grindul trecuse de o sută de ani. Îl mărgineau apele legănate de braţ, făcuseră pentru el o curbă mică, o prelungire de drum în semn de omagiu adus învingătorului, martorului luptei pe viaţă şi pe moarte, … Continuă lectura

Publicat în Adina Dumitrescu | Etichetat