Sifora Sava – versuri dedicate universului feminin

Mamă

Cu reverenţă…
cu bucurie-ţi dăruiesc.
mănunchiul de cuvinte.
„Eternă Mamă” !!!
Din toate aducerile aminte.
Din lacrima ta tăinuită…
am să-ţi brodez o mantie, de fericită.
A tale perle învăţăminte…. le-am înşirat în minte.
In loc de supărare… am să-ţi anin în păr o floare !
Şi toate zâmbetele, în pas de sărbătoare.
Azi vom ierta… uita…
neânţelegeri, lacrimi, probleme…
iertate şi uitate… se vor prelinge-n, marea de păcate.
S-au adunat iubiţii, tăticii, copiii şi bunicii.
„La cea mai mare sărbătoare”
Cu vuietul etern al vieţii…

Îţi mulţumim !
Şi todeauna te iubim. Mamă dar Dumnezeiesc.

Perle

Am topit covorul de nea.
Şi ti-am dăltuit ghiocei feciorelnica zestre.
Am dăruit parfumul viorelelor… şi te-ai părtat de eterna visare.
Tu ai cusut cruciuliţele în „IE” eu am aprins focul,
Şi ne-am jucat de-a iubirea… născut-ai viaţa nemurirea.
Au nins în părul tău puzdeerii de ani… încet te apleci către glie.
Astăzi se prelinge iarăşi o lacrimă ! Respect pe geana mea.

Ţie „Doamnă” Perle-n dar de ziua ta !!!

Vis

Vino…tu…
Trestia mea plângătoare.
Să-ţi fac o reverenţă…
Ştergând timpul absenţă.
Cu ochii-ţi…de soare.
Cu mâna-mi caldă de lut.
Să brodăm un vis….interzis.

Soare

În nopţile…
În care ne iubim…
Nu este pură întâmplare,
E viaţa…. ce-o aprindem
În univers…în zori…
În galaxiile solare.

Te rog

Te rog…
Să-mi cânţi…
Un cântec de amintire
Petală de floare iubire !
Te rog…
Să mă priveşti cu uimire
Rază de soare unire !
Te rog…
Să mă mângâi…
Cu plăcere.
Mamă dragă…adiere !
Te rog…
Să mă ierţi…
Pentru fanteziile mele
Noape de vis – Iubito !
Puzderii de stele.

Cunună

Mi-e dor… să stau…
În braţele tale…calde şi tari
Fără să te ating tresari…în rânduri cu lună.
Mi-e dor să-ţi ascult…inima murmurând.
Plecată eşti…te aştept… aşteptând…clocotind !!!
Mi-e dor… să aşteptăm în casă străbună apusul de lună.
În drumu-i împletitam sfântă cunună.

Acest articol a fost publicat în Sifora Sava și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Sifora Sava – versuri dedicate universului feminin

  1. constanta zice:

    Foarte frumos !!!!!!!!!!

  2. Maria Rugina zice:

    PERLE de suflet sa va lumineze mereu primaverile si paginile!

    Cu iubire si admiratie,
    MARU

Comentariile sunt închise.