Dumitru Mititelu, fotograf romaşcan

fotograf, Roman

Fotografiez . . .imi place să fac asta!
Încă de când realizam primele mele fotografii (1988), am constientizat că fotografia este unul din atuurile mele, că practic aceasta este modalitatea prin intermediul căreia scapi de orice fel de timorare şi spui privitorilor, fără nici un fel de factor inhibitor, ceea ce ai tu cu adevarat de spus. Fotografia este pasiunea de a comunica altei persoane emotiile starnite de un subiect. Practic te folosesti de o imagine pentru a transmite momente reale din viata oamenilor, momente de neuitat si bucurii. Fotografia pastreaza vii amintirile unei perioade foarte scurte.

interior Muzeul de Istorie Roman

Acum cred ca inţelegeti de ce pot afirma din tot sufletul ca imi place sa fotografiez.
Inca va mai intrebati de ce ?
Deoarece fotografiatul ma pune cel mai bine in valoare pe mine ca si personalitate creatoare. Daca altii au ales sa faca muzica , pentru ca au talent in a o face, sau doar pentru simplul fapt ca aceasta le ofera acea senzatie de bine, dupa care toti tanjim in felul nostru, sau altii au ales sa facă pictura, pentru ca in ei se afla mai mult sau mai putin un mic Picasso, descoperit sau nu, eu am ales sa fotografiez. Aceasta este modalitatea mea prin care cred ca pot transmite oamenilor, cunscuti sau nu, mesajul meu. Este acel ceva, care ne ofera cateodata senzatia de libertate absoluta, desi noi traim într-o societate mai mult decat posesiva in ceea ce ne priveste pe noi cetatenii ei .

Arhiepiscopia Romanului si Bacaului

Fotografiez pentru ca ma simt bine in momentul in care zilnic trag cate ceva, fie ca este vorba de peisaj urban,eveniment sau de portret. Este modalitatea mea de regasire a echilibrului spiritual, este un joc pe care il joc cateodata singur, dar de cele mai multe ori prefer sa aiba mai multi participanti, ce nu vor iesi niciodată invinsi dupa terminarea lui, deoarece inconstient sau nu intr-un schimb de ganduri sau de idei cu o alta persoana te vei imbogati sau vei avea ocazia sa iti solidifici anumite conceptii care poate cereau aceasta stabilitate, sau poate din contra vei renunta la multe din prejudecătile care nu te lasau sa te bucuri de tine.

Biserica Precista Mare

Pasiune, umor cateodata, descatusare de energii pozitive sau negative, dorinta de a vorbi cu tine insuti, dorinta de a comunica tuturor ceva, sunt poate cateva din impulsurile care m-au determinat sa imi indrept atentia catre fotografie.
Recunosc sunt atras de fotografia de natura si anume viata salbatica(wildlife). Aceasta este foarte diferita de orice alt tip de fotografie pentru ca ai nevoie nu numai de aparate si teleobiective performante (care costa mii de euro), dar mai ai nevoie si de ceva esential fara de care nu poti face asa ceva. Pasiune si rabdare (de fier) . 
Spunea Ansel Adams
“Fotografia de peisaj este testul suprem pentru un fotograf, si deseori cea mai mare dezamagire!”
Fotografiez . Imi place sa fac asta!
In ceea ce ma priveşte va doresc  fericire si bucurie !      

   Dumitru Mititelu

foto

icoană

Turnul Arhiepiscopiei Romanului şi Bacăului din Roman

Acest articol a fost publicat în Dumitru Mititelu, foto și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Dumitru Mititelu, fotograf romaşcan

  1. studiodumit spune:

    Profesionalismul e dat de faptul ca traiesti din ceea ce muncesti.
    Multi se cred fotografi doar pentru ca stapanesc cat de cat tehnica fotografica. Dar nu e indeajuns. E nevoie de cultura, vizuala in special, de cunostinte de istoria artei, de compozitie si estetica, de cunoasterea industriei careia te adresezi, de un oarecare nivel intelectual si spiritual. E nevoie de sensibilitate. Ca orice arta, pentru creatie in fotografie ai nevoie de o baza solida.

  2. Pingback: About Me | Mititelu Dumitru Photography

Comentariile sunt închise.